v2016-2017
სასწავლო
წელი
. პირველი
სემესტრი
მეხუთე
კლასი
კალენდარულ-თემატური
გეგმა
ქართულ
ენასა
და
ლიტერატურაში.
თარიღი
|
თემა
|
წერითი
დავალება
|
კითხვა
|
||||||||
15.09
|
სკოლაში
დაბრუნება
|
||||||||||
16.09
|
ზაფხულის
დღეები
|
ზაფხულის
ერთი
დაუვიწყარი
დღე
|
ნამუშევრების
წაკითხვა
და
უკუკავშირები.
შემოქმედებითი
უნარის
განვითარება.ვისწავლოთ
აღწერა.
|
||||||||
19.09
19.09
|
რევაზ
ინანიშვილი.»ეთერი»
|
მიტოვებული
სოფელი
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედგენის
უნარ
-ჩვევების
გამოუშავება.
|
||||||||
20.09
|
«ეთერი»
მეორე
ნაწილი.
»ეთერი»
|
ეთერის
ოჯახი
ეთერის
დილა
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკური
მარაგის
განვითარება.
----------------------------------------კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკური
მარაგის
განვითარება.
|
||||||||
21.09
|
«ეთერი»-
|
გზა
სკოლისაკენ
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.
წაკითხულის
გააზრება
კითხვების
მიხედვით.
|
||||||||
22.09
|
''ეთერი».
|
ეთერის
სკოლა
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.
წაკითხულის
გააზრება
კითხვების
მიხედვით.ნაწარმოების
თემისა
და
იდეის
განსაზღვრა.
|
||||||||
23.09
|
შოთა
ნიშნიანიძე.
«ნისლი
ზმორებით
ადგა
მიწიდან»....
|
აღვწეროთ
განთიადი
ჩვენს
ქალაქში.
|
ლექსის
წაკითხვა.
ლექსის
სათქმელზე
დაკვირვება
და
წაკითხულის
წარმოდგენა.წარმოსახვით
ნახატების
შექმნა.
ნამუშევრების
წაკითხვა
და
უკუკავშირი.
|
||||||||
26.09
26.09
|
მთავარი
აზრი
და
დეტალები.
|
|
შესწავლილ
ნაწარმოებებში
მთავარი
აზრისა
და
დეტალების
განსაზღვრ
|
||||||||
27.09
|
სიტყვა
და
ჟესტი
ჩვენს
ცხოვრებაში.
ჟესტი
და
მიმიკა.
რევაზ
ინანიშვილი.»უკუღმა
დაჭედილი»
პირვ.ნაწ.
|
სავარჯიშოები
გვ.17
|
საინფორმაციო
ტექსტის
კითხვის
უნარების
განვითერება.
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკური
მარაგის
განვითარება.პაუზებით
კითხვა.გმირების
ხასიათზე
დაკვირვება.
ვარაუდების
გამოთქმა.
|
||||||||
28.09
|
რევაზ
ინანიშვილი.»უკუღმა
დაჭედილი»
მეორე
.ნაწ.
|
წავიკითხოთ,დავფიქრდეთ
,ვისაუბროთ.
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკური
მარაგის
განვითარება.პაუზებით
კითხვა.გმირების
ხასიათზე
დაკვირვება.
ვარაუდების
გამოთქმა.
|
||||||||
29.09
|
შოთა
ნიშნიანიძე.»ფეხქვეშ
გათელა
შემოდგომამ
ხეჭეჭურები».
|
ლექსის
წაკითხვა.
ლექსის
სათქმელზე
დაკვირვება
და
წაკითხულის
წარმოდგენა.წარმოსახვით
ნახატების
შექმნა.რითმა.
|
|||||||||
30.09
|
სიტყვა.ლექსიკონი.
|
შევადგინოთ
საკუთარი
ლექსიკონი.
|
საინფორმაციო
ტექსტის
კითხვის
უნარების
განვითერება.
|
||||||||
03/10/16
---------------
3.10
|
რევაზ
ინანიშვილი.
«მირანდუხტ».
პირველი
ნაწ.
----------------------------------------------
|
ერთხელ
მაღაზიაში
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკური
მარაგის
განვითარება.პაუზებით
კითხვა.გმირების
ხასიათზე
დაკვირვება.
ვარაუდების
გამოთქმა.
|
||||||||
4.10
|
რევაზ
ინანიშვილი.
«მირანდუხტ».
მეორე
ნაწ.
რთული
სიტყვები.
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკური
მარაგის
განვითარება.პაუზებით
კითხვა.გმირების
ხასიათზე
დაკვირვება.
ვარაუდების
გამოთქმა.
ვისწავლოთ
სიტყვაზე
დაკვირვება.
საინფორმაციო
ტექსტის
წაკითხვა-გააზრება.
|
|||||||||
5.10.
|
რევაზ
ინანიშვილი.
«მირანდუხტ».
მესამე
ნაწ.
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკური
მარაგის
განვითარება.პაუზებით
კითხვა.გმირების
ხასიათზე
დაკვირვება.
ვარაუდების
გამოთქმა.
|
|||||||||
6.10
|
«მირანდუხტ»
|
შერიგება
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკური
მარაგის
განვითარება.პაუზებით
კითხვა.
ვარაუდების
გამოთქმა.გმირის
ხასიათზე
დაკვირვება.
|
||||||||
7.10.
|
თხრობის
ჩარჩო.
|
სტუმრად
გერონტის
ქალიშვილებთან.
|
წერითიუნარების
განვითარებაზე
მუშაობა.
|
||||||||
10/10/16
10.10
|
შემაჯამებელი
წერა
N1
|
ტესტები
|
|||||||||
11/10/16
-
|
სიტყვის
მნიშვნელობა.
სრულმნიშვნელოვანი
და
დამხმარე
სიტყვები.
---------------------------------------ოტია
იოსელიანი.»უთაური
ბიჭის
თავგადასავალი»
|
სავარჯიშო
შინაარსი
|
საინფორმაციო
ტექსტის
უნარ-ჩვევის
განვითარება.
----------------------------------------კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკური
მარაგის
განვითარება.პაუზებით
კითხვა..
ვარაუდების
გამოთქმა.გმირის
ხასიათზე
დაკვირვება.
|
||||||||
12/10/16
|
შემაჯამებელი
წერა N1
|
შინაარსი
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკური
მარაგის
განვითარება.პაუზებით
კითხვა..
ვარაუდების
გამოთქმა.გმირის
ხასიათზე
დაკვირვება.
|
||||||||
13.10.
|
ოტია
იოსელიანი.»უთაური
ბიჭის
თავგადასავალი»
|
მესამე
თავი
|
|||||||||
14.10.
|
მცხეთობა
დასვენების
დღე
|
.
|
|||||||||
17.10.
17.10
|
ოტია
იოსელიანი.
«უთაური
ბიჭის
თავგადასავალი»
|
შემაჯამებელი
გაკვეთილი.
წავიკითხოთ,დავფიქრდეთ,ვისაუბროთ.
|
|||||||||
18.10.
|
ხალხური
ლექსები:»კარგი
ვარ
»,»საქმეზე
წელი
გწყდებაო.
«
|
თავის
შეჯერება:
ადამიანებო,რაღაც
მინდა
გითხრათ-რა
მანკიერი
თვისებებია
გაკიცხული
ამ
ხალხურ
ლექსებში.
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ-
ჩვევების
გამომუშავება.
|
||||||||
19.10.
|
სიტყვა
სხვადასხვა
მნიშვნელობით.სიტყვისმრავალმნიშვნელობიანობა.
|
სახალისო
ამოცანა.
|
საინფორმაციო
ტექსტების
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
||||||||
20.10.
|
რამდენნაირი
მნიშვნელობა
შეიძლება
ჰქონდეს
სიტყვას?რას
ნიშნავს
სიტყვის
გამოყენება
გადატანითი
მნიშვნელობით?
|
სავარჯიშოები.
|
ვისწავლოთ
საინფორმაციო
ტექსტის
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
||||||||
21.10..
|
გივი
ბუთხუზი.
«განელებული
კოცონი.»
|
ბიჭები
სამწყემსურში.
|
ტექსტის
კითხვა.სათაურის
გააზრება,
წაკითხულის
გააზრება
ესთეტიკური
უნარის
გამომუშავება.კითხვების
მიხედვით.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
24.10.
24.10
|
გივი
ბუთხუზი.
«განელებული
კოცონი.»
|
შეუფერებელი
დავალება
|
ტექსტის
კითხვა.
წაკითხულის
გააზრება.გმირის
ხასიათზე
დაკვირვება.
ესთეტიკური
უნარის
გამომუშავება.კითხვების
მიხედვით.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
25.10.
|
გივი
ბუთხუზი.
«განელებული
კოცონი.»
სინონიმები
|
კარგი
ბიჭობა
|
წაკითხულის
გააზრება
კითხვების
მიხედვით.ლექსიკაზე
მუშაობა.
საინფორმაციო
ტექსტის
წაკითხვა-გააზრება.
|
||||||||
26.1
|
გივი
ბუთხუზი.
«განელებული
კოცონი.»
|
ლექსის
მხატვრული
კითხვა.
წაკითხულის
გააზრება
კითხვების
მიხედვით.ლექსიკაზე
მუშაობა.
წავიკითხოთ
დავფიქრდეთ
და
ვისაუბროთ.
|
|||||||||
27.10.
|
ილია
ჭავჭავაძის
ლექსი»კაცად
მაშინ
ხარ
საქები»...»შრომით
და
სიმამაცითა»-ხლხუ
რი.
|
სავარჯიშო
|
ლექსების
შინაარსობრივი
კავშირი
შესწავლილ
მასალასთან.
|
||||||||
28.10.
|
ჯიპრაიდის
საკითხავი.
ნინო
სურმავა.»ვენერა»
|
უცნაური
ვენერა
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-გადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
31.10.
31.10
|
ნინო
სურმავა.»ვენერა»-Gipr
|
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-sგადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
1.11.
|
ნინო
სურმავა.»ვენერა»
ნინო
სურმავა.»ვენერა»
|
რეალობა
და
ფანტაზია.
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
02/11/16
|
«იავნანამ
რა
ჰქმნა?!»-სამშობლო
ღვინისა
|
სამშობლო
ღვინისა
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.წაკითხულის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
03/11/16
|
“სოფელი
ვაშლოვანი
|
სოფელი
ვაშლოვანი
სიკეთით
გამორჩეული
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.წაკითხულის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
04/11/16
|
ნაწარმოების
თემა
და
დედააზრი.
|
საინფორმაციო
ტექსტების
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
|||||||||
07/11/16
07.11
|
ლეკები
სოფელში.
ქეთოს
იტაცებენ.
|
ლეკები
კახეთში-ეპიზოდის შინაარსი
ლეკების
ჩანაფიქრი
გამდიდრების
სურვილი
სიმდიდრეს
დახარბებულნი
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.წაკითხულის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
8.11.
|
საკვანძო
სიტყვები
სათაური.
|
სავარჯიშო
|
საინფორმაციო
ტექსტების
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
||||||||
09/11/16
|
მდევარი
|
მოკლე
შინაარსი
თავზარდაცემული
მაგდანი
უძლური
მდევარი
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.წაკითხულის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
10/11/16
|
ქეთოს
ნაიბი
ყიდულობს.
|
გეგმის
დაწერა.
ეპიზოდის
შინაარსი
უშვილო
ცოლ-ქმარი.
დამალული
სიმართლე
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.წაკითხულის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
11/11/16
|
ქეთო
ლეკ
ქალად
იქცა.
|
გეგმის
დაწერა.
ეპიზოდის
შინაარსი
ჩამქრალი
სიყვარული
დაღესტნის
შვილად ქცეული
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ
ჩვევების
გამოუშავება.
|
||||||||
14.11.
14.11
|
დიალოგი
ტექსტთან.
ტექსტის
სქემა
და
გეგმა.
|
საინფორმაციო
ტექსტების
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
|||||||||
15.11.
|
ამაო
ცდა
ქეთოს
მამისა.
სინონიმების
შერჩევა.
|
სავარჯიშო
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
ინტერპრეტაციის
უნარის
გამოუშავება.
|
||||||||
16.11.
|
ქეთოს
მამა
იტაცებს.
|
სამზადისი
ქეთოს დახსნისთვის
შიგნიდან
გატეხილი ციხე
ზნეკეთილი
ყმაწვილი ქალი
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-გადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
17.11
|
სინონიმთა
შერწყმა.
სინონიმები
და
ზრდილობა
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ
ჩვევების
გამოუშავება.
|
|||||||||
18.11
|
შემაჯამებელი
წერა
N 2
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ
ჩვევების
გამოუშავება.
|
|||||||||
21.11.
21.11
|
ქეთო
საშინლად
იტანჯება
|
შინაარსი
გაცრუებული
იმედი
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ
ჩვევების
გამოუშავება.ტექსტის
ინტერპრეტაციის
უნარის
გამომუშავება.Nნაწარმოების
თემა
და
იდეა.ალეგორია.
|
||||||||
22.11.
|
ქეთო
საშინლად
იტანჯება.
ქეთო
საშინლად
იტანჯება
|
რაფტი-
ადამიანებო,
რაღაც
მინდა
გიამბოთ.
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-გადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
23.11.
|
ანტონომები
|
სავარჯიშო
|
საინფორმაციო
ტექსტების
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
||||||||
24.11.
|
|»იავნანამ
რა
ჰქმნა?!
|
შინაარსი
ბუნება
შეუდარებელი მკურნალია
იავნანის
ძალა
აღდგენილი
წარსული
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ
ჩვევების
გამოუშავება.
|
||||||||
25.11
|
|»იავნანამ
რა
ჰქმნა?!
|
რფაფტი-ადამიანებო,რაღაც
მინდა
გიამბოთ.
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-გადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
28.11..
28.11
|
|»იავნანამ
რა
ჰქმნა?!
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-გადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
|||||||||
29.11.
.
|
ქეთო
და
მისი
დედობილ-მამობილი
ქეთოს
ბედნიერება
|
მონატრება
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-გადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
30.11.
1.12.
|
«იავნანამ
რა
ჰქმნა?!-შემაჯამებელი
გაკვეთილი
«იავნანა»
|
კითხვები
გასააზრებლად
“იავნანამ
რა ჰქმნა?!»-მოკლე შინაარსი.
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-გადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
02/12/16
|
“ჩვენი
ქართული
-სიტყვაქარგული»
|
|
ლექსის
მხატვრული
კითხვა.
წაკითხულის
გააზრება
კითხვების
მიხედვით.ლექსიკაზე
მუშაობა.თემა-იდეა.
|
||||||||
05/12/16
5.12
|
“ჩვენი
ქართული-სიტყვაქარგული»
|
|
ლექსის
მხატვრული
კითხვა.
წაკითხულის
გააზრება
კითხვების
მიხედვით.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
06/12/16
|
აკაკი
წერეთელი.»
ჩემი
თავგადასავალი»-ძიძასთან
სოფელ
სავანეში
აკაკი
წერეთელი.»
ჩემი
თავგადასავალი»-ძიძასთან
სოფელ
სავანეში
|
ძიძასთან
სოფელ სავანეში
სამოთხეში
ყოფნა
ქორობია
|
წაკითხულის
გააზრება
კითხვების
მიხედვით.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
7.
12.
|
ძიძასთან
სოფელ
სავანეში
|
ყრმობისდროინდელი
სურათები
|
საინფორმაციო
ტექსტების
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
||||||||
8.12
|
ძიძასთან
სოფელ
სავანეში
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-გადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
|||||||||
9.12
|
ვისწავლოთ
შინაარსის
გადმოცემა
|
საინფორმაციო
ტექსტის
კითხვის
უნარის
განვითარება.
|
|||||||||
12/12/16
12.12
|
სასახლეში
|
რაფტი-ადამიანებო,რაღაცა
მინდა
გითხრათ
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ
ჩვევების
გამოუშავება.თემა-იდეა.
|
||||||||
13.12.
|
სასახლეში
სასახლეში
|
სოფლელი
ბიჭი სასახლეში
ნასწავლი
ბატონიშვილი
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-გადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
14.12.
|
შემაჯამებელი
N3- მეექვსე -ა კლასში
|
საინფორმაციო
ტექსტების
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
|||||||||
15.12.
|
«სასახლეში»
მეორე
თავი
|
მრისხანე
ქალბატონი
სიმშვიდისთვის
გაჩენილი კაცი
|
მხატვრული
ტექსტის
წაკითხვა-გადმოცემა.კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.მოთხრობის
გააზრება.ლექსიკაზე
მუშაობა.
|
||||||||
16.12.
|
შემაჯამებელი
წერა
N3—მეექვსე-ბ
|
ტესტი
|
|||||||||
19.12.
19.12
|
«სასახლეში»
მეორე
თავი
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ
ჩვევების
გამომუშავება.
|
|||||||||
20.12.16.
|
«სასახლეში»
მეორე
თავი
|
მამის
ახირებული ხასიათი
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ
ჩვევების
გამომუშავება
.
|
||||||||
21.12.
|
მოქმედება
და
მოქმედი
პირები
|
საინფორმაციო
ტექსტების
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
|||||||||
22.12.
|
«სასახლეში»
მეორე
თავი
|
შინაარსი
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ-
ჩვევების
გამომუშავება.
|
||||||||
23.12.
|
შინაარსის
მოკლედ
და
დეტალურად
გადმოცემა
|
საინფორმაციო
ტექსტების
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
|||||||||
26.12.
|
ფოსტაში
|
რაფტი-ადამიანებო,
რაღაც
მინდა
გითხრათ!
|
კითხვისა
და
თხრობის
უნარებზე
მუშაობა.ლექსიკაზე
მუშაობა.ტექსტის
შედარებითი
უნარ
ჩვევების
გამომუშავება.
ნაწარმოების
თემისა
და
იდეის
განსაზღვრა.
|
||||||||
27.12.
27.12
|
სიტყვის
წარმოქმნა
|
სავარჯიშო
|
საინფორმაციო
ტექსტების
წაკითხვა
და
გადმოცემა.
|
||||||||
28.12.
|
აკაკი
წერეთელი.»ჩემი
თავგადასავალი
«მეოთხე
თავი.
პირველი
ნაწ.
|
თხრობის
გეგმის
შედგენა
|
წაკითხულის
გააზრება
კითხვების
მიხედვით.ლექსიკაზე
მუშაობა.თემისა
და
იდეის
განსაზღვრა.
|
||||||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий